v. 43




Jag coh Viktoria på resevecka i Borås...och vi är glada =D



Vi "råkade springa förbi" detta place, nice ställe att hänga på!



Moahahaha....så här fina kan man bli på ett kort o man åker bil o tar kort med en kass mobilkamera o har svårt att hålla sitlla ;P



Storgrupps samling med alla grupperna i Borås en kväll....Glass, kolasås, strössel, saft o kex och BÖN!...
Det kom tre pers, två grupper representerade ;P Wohow, vi hade de hur mysigt som helst!! =D



En dag hämnade vi på Jensen´s o käkade



Tack Viktoria för en kanonvecka! =D Du är underbar!



I helgen så va vi på en konferans i Borås som heter K.ung =D
Sjukt bra o rolig konferens!! Vi montrade o hade oss...(blev ingen bra bild på montern)



Johanna, Viktoria, Johanna och Rebecca...vi kopplade av lite o tittade på idol innan vi skulle ut på stan o kika runt o käka och sen iväg på (lördag)kvällen o montra igen =D
Tack Rebecca för att vi fick bo hos er hela veckan!! <3

Tjing





Jesus Freak - Dc Talk



Den här låten är såååå sjukt bra!
DC Talk - Jesus Freak
Uploaded by ramus311. - Explore more music videos.

Assa...Jesus!! <3

Haha jag fattar inte riktigt :P Jag är räserkär, i Jesus!! =D
Jag har aldrig känt en sån här känsla förut till Gud, jag är HELT glad och bara vill säga; Jesus jag älskar dig(!) helatiden!! Hehe jag vet inte riktigt vad som här hänt, men de va väl efter gårdagen...jag lärde mig en läxa och insåg något jag kämpat mycket med, som jag oxå fortsatt kommer få kämpa med men inte på samma sätt nu eftersom jag insett detta som jag insett, haha va inväcklat de blev ;P
Men åhh Tack Gode Jesus för att jag får känna sånn kärlek till dig!! <3

Jag känner mig lite så här med pirr i magen...




...känner du känslan, så som man får när man är riktigt riktigt lyckligt kär!! =D

Idag har jag inte hunnit med mycket vettigt, klockan är 16:30 och min lista på "Att göra idag" ser ut såhär;

Dammsuga
Middagsplanering för veckan
Skriv in de nya grupperna från helgen
Lägg in lägesstatusen från v.42
Läsa i boken
Börja planera inför v. 46
tänk igenom frågor till "heta stolen"
En timma själv med Gud

Ja ska vi se...jag har skrivit Middagsplaneringen =D

Men kl 19 ska vi göra heta stolen ;P
En i taget ska få sitta framför de två övriga o bli utfrågad, om vad som helst =D Spännande
Oj nu kommer Vickan hem, hon har handlat, och jag måste verkligen skärpa mig nu o göra de jag måste....Vickan om du läser de här!!! Sorry! ska skärpa mig :P
Puss Gillar dig Tjejen, och Johanna dig med!! =D

Tjing!

Helg - Håmulegård, Bintorp, Göteborg

Böneveckan och Kontorsvecka v. 41 hemma och planerade för reseveckan v. 42...Lidköping, Mariestad, Skara, Götene, Trollhättan med Johanna




Hälsa på fam. Wetterstrand som har flyttat hit
I
I
V



Åkte vidare till Ed och Bintorp



Besökte familj och hemförsamling



Hjälpte till hemma med lite av varje...
Johan håller på och kämpar med huset, hela tiden oväntat arbete som dyker upp.



Men fint blir det...



och hemfärd till Götet igen...



Och vi hittade rosa toalettpapper på Willys som vi matchade fint till våra limegröna handukar o mattan på toaletten =D



Kanelbullens dag!

Detta är lördag, alltså dagen innan kanelbullens dag som jag och Viktoria bakar kanelbullar...väldigt entusiastiskt!







Och lite vackra bilder!!



Och så mina fina glutenfria kanelbullar! =D



Råkade bara bränna en plåt =S


Jaja sjukt dålig bild men ändå!

Efter allt detta bullbak så skyndade vi oss vidare till Fiskebäck på T-centralen, en ungdomskväll med ca 700 ungdommar...Jag coh Vickan montrade och startade två nya grupper och fick typ 10 nya medlemmar!!! =D WOWOWOW!!

Idag har vi varit på gudstjänst i Frälsis i tha city!! och så har vi städat gärnet, jag har ränsat vår fina avlopp till duschen...mmmm!!! säger jag bara =S
Sen fick vi fin fint besök må jag säga! Credo Väst, de va räsertrevligt!! Grymt härliga människor!! =D två tummar upp. Så kul att lära känna dom och sammarbeta med dom!

Nu blir de sängen...
Fast måste bara säga en sak i Fredags så gick jag och viktoria upp kl 07.00 och power walka/joggade i ca 45min WOWOW säger jag bara ;D

Sleeep well!!

Bless

Teamutbildnig 2 + försmak på kanelbullar

Oj tiden går fort =D Har hunnit med mycket men inte att blogga, inte de jag prioriterar först häller dock!

Men har vart i uppsala blnd annat på vidareutbildning och träffat alla underbara Ny Generationare igen...SÅÅÅ fantastiskt kul!! =D



Lite bilder från utbildningen bara...Vi hade Rafael =D Vår lilla vän!


Nu ska jag och vickan baka kanelbullar!! =D
Här är några tips på hur man kan baka...HAHAHAHAH




Fint va! =D

RSS 2.0