Jag & mina små!








Jag är lite barnvackt till mina fina syskonbarn! <3


Tjejkväll


Jag och mina fina brorsdotter Olivia har haft tjejkväll.
Vi började med att åka o bada...sen bakade vi kakor och därefter
hade vi lite mys i deras husvagn med godis o kortspel.



Efter godis måste man borsta tänderna, så de gjorde vi


Sen var det dags för högläsning ur "Anne på grönkulla" och innan vi
somnade bad vi aftonbön.
De va mysigt värre!!  :P


data fasta

Nu tar jag en liten paus från datorn. De behöver jag!!

Hörs!  Tjing!

Fil. 2:5-11


Love for sale



Noterna till den här sången har jag haft i min notpärm länge, fick den på någon sånglektion för att jag skulle ha den i sångläxa...men sen blev de aldrig av, så jag har aldrig vetat riktigt hur den går. Nu typ sådär 2-3 år efter så har jag kollat upp den nu. Och här har vi den. Sjukt snygg röst har hon!! :P 


Utkast: Juli 1, 2011

Nu har jag äntligen tagit tag i  den här filmen som jag skrev att jag skulle lägga upp...Den här hör egentligen till inlägget från Nyhemsveckan 2011, men den får ett eget inlägg nu lite senare istället :P



RSS 2.0