mm..!?

Jag har prcis tittat på film, "Footlose", i vårt nystädade tv rum...alldles ensam!
Hehe mamma kom in och störde några gånger men...!

När filmen var slut så satte jag på "kanal 10" och de va Hans Weichbrot som predikade, en otroligt givande och bra predikan! Handlade om att Jesus ÄR Messias osv...väldigt spännande predikan!
Med tanke på vad som hände i vår församling för lite drygt 2år sedan tror jag, så talar sådanna predikningar o samtal väldigt mycket!!

Sen loggade Emmy in på msn nu, och hon har "min kompis" hos sig, Gijs från Holland...hehe kul, de är första gången dom träffas o han ska vara där i en vecka ;P
Jag hade velat åka dit o träffa dom oxå men mitt schema är fullt =( Jag upptäckte att jag saknar Emmy oxå!! Märkligt! ;D

Åh jag har en jobbig känsla just nu...typ som att jag "vill vara med"...vill oxå träffa Gijs och jag vill oxå vara med någon kompis och jag vill oxå...Ibland får man den känslan när man bara går här hemma på gården o grejar utan att träffa någon mer än sin familj...Imorgon kommer Daniel (min äldsta bror) och hälsar på, han bor i Umeå och kommer o hälsar på 2 gånger om året....han har med sig sin flickvän som vi inte träffat förrut =)
Ska vara barnvakt direkt när jag vaknar imorgon...!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0