Det är SANT!

Jag är Lycklig!
Jag Älskar JESUS!
Jag älskar mitt jobb, Ny Generation!





Fruktsallad är gott...fast vi gjorde nått mysko denna gången som inte va riktigt enligt min smak.
MASSA vit choklad på det här o sen in i ugnen ett tag...
Men fint är de =)

Jag har börjat häja på HV 71 :P  Dom är grymma!! :P
Mahaha!!


Ont på fingertopparna

 

Har fick för mig idag att lära mig Bubbly så jag tog fram pappas gitarr och hittade accorden på nätet.
Och AJ vad de gör lite ont på fingertopparna när man inte är van vid att spela på en stålsträngad gitarr.
Jag är mega kass på gitarr men, med övning ska man ju förhoppningsvis bli lite bättre.

 

 

A Amaj7
I've been awake for a while now
D A
you've got me feelin like a child now
A Amaj7
cause every time i see your bubbly face
D A
i get the tinglies in a silly place
A
It starts in my toes
Amaj7
makes me crinkle my nose
D Amaj7
where ever it goes i always know
A
that you make me smile
Amaj7

please stay for a while now
D
just take your time
A
where ever you 
A Amaj7
The rain is fallin on my window pane
A
but we are hidin in a safer place
A Amaj7
under the covers stayin dry and warm
D A
you give me feelins that i adore
A
It starts in my toe s
Amaj7
makes me crinkle my nose
D
where ever it goes i always know
A
that you make me smile
Amaj7
please stay for a while now
D
just take your time
A
where ever you
(Strum)
A D
What am i gonna say
A D
when you make me feel this way
D
I just........mmmmmmmmmmm

A
It starts in my toe s
Amaj7
makes me crinkle my nose
D
where ever it goes
i always know
A
that you make me smile
Amaj7
please stay for a while now
D
just take your time where ever you
A Amaj7

V3: I´ve been asleep for a while now
D A
You tucked me in just like a child now
A Amaj7
Cause every time you hold me in your arms
D A
Im comfortable enough to feel your warmt

AC: It starts in my soul
Amaj7
And I lose all control
D
When you kiss my, The feelin shows
Cause you make me smile

Amaj7
Baby just take your
D
Holdin me tight

Where ever, where ever, where ever you go
Where ever, where ever, where ever you go..


Idag fyllar Johanna 21år =D Yeepii!!
Ha. Ha....denäran! Gillar dig Johanna! <3

Bless

Glad Påsk!!


Tack Event!!! <3<3<3 Vi gillar er RÄSERMYCKET!!!


Glad Påsk-hälsning från fam. Wetterstrand =D Tack!! <3<3


Tre av våra fem lamm <3<3 JAG ÄLSkAR! =D


Solen strålar och de är underbart!!!


Så här lerigt kan det bli i hästhagen.
Tack gode Gud att vi sluppit att ha de så hela vintern!!


Jag bjuder på den :P


Jag lekte lite här om dagen när jag va ensam hemma i Göteborg =)
Kom på sen efteråt att de kan symbolisera Jesu blod...

Glad Påsk allihopa!!!

AND...dont forget that Jesus loves....


....YOU!!!


RSS 2.0