Under kan tydligen ske...!?

Jag fick tips om att läsa Pernilla Wahlgrens blogginlägg "Under kan tydligen ske...!?"



LÄS!!

Det är ett bevis på hur sjukt häftig Gud vi har!!
Jag blir sååå upprymd av Guds kärlek och blir heeeelt gasad när jag läser det!! :P


Gud omslut.

Ett litet barn.
Naket.
Ömtåligt.
Så oskyldig, oskyldigt fin.
I en värld full av våld och hat.
Ingen vet hur din framtid ser ut.
Ingen vet vilken väg du kommer ta.

Av kärlek du förts inför Gud i min bön om ledning.
Gud tag detta barn i din famn.
Lär honom leva i sanning och förtröstan på dig.

Ett litet barn.
Naket.
Ömtåligt.
Så lycklig.
Så vacker. 
I en värld full av våld och hat.
Ingen vet hur din framtid ser ut.
Ingen vet vilken väg du kommer ta.


At the cross



Det är inte alltid som jag lyssnar så jätte noga på texter.
Men det var en killa som sa själv att han inte tror längre av olika anledningar, men så skickade han en länk på den här lovsången och sa ; Det här är den bästa kristna låten!

Waw vilket budskap de bär!


Högsbylägret 2011


Har nyligen kommit hem från ett superfint barnläger

Mycket bad och mycket Jesus!

Och många sjukt härliga barn!!

Tack för ett fantastiskt läger!! :P


Inblick!

Jag skrev ett inlägg för längesen om tjejen som var döv som jag mötte på pendeltåget.
De skrevs om nu i senaste nummret av
Inblick. Jag var inte riktigt berädd på att mitt face skulle täcka hela framsidan! :P


RSS 2.0