Allsmäktig Fader

Killen berättar om sin upplevelse när han hörde änglar sjunga
tillsammans med Jason Upton



Här kan ni höra det själva...låter lite märkligt på inspelningen, men det
är ändå mäktigt. Jag ryser över hela kroppen när jag hör.





Änglar dansar också :)








Jag har en Gud som är så mycket större än alla människors förstånd tillsammans.
Han är stor och Han är mäktig. Kungars Kung och Herrars Herre.
Han är allsmäktig. Med andra ord: Han kan göra vad han vill.

Daniel 4:25-36
Bibelordet stryker under att Gud är Såååååå mäktig.

De vi borde göra är att falla på knä inför Honom och frukta Hans namn. Ära och prisa Honom för den Han är.

Det här är egentligen en hälsning jag fick till en vän, men jag kännde mig så inspirerad att jag ville dela det här också...de är dock inte så många som läser min blogg :)

Guds välsignelse önskar jag dig som ser och läser detta!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0